OT algoritmicka hadanka

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pondělí Červen 15 14:38:15 CEST 2009

No v tom algoritmu je podminka a odchod, tak asi pokazde nepujde
stejne dlouho. Jestli tim odchodem byl odchod z cyklu.
6 cyklu pro 64bit jo, ale v kazdem prave jeste 2x and 2x porovnani, 2x
uprava masky. Pro velke promenne to bude rychlejsi jen pokud bude
procesor zvladat "hodnebitove" operace, jinak se to bude muset zas
delat na vickrat.
Algoritmus je to ale pekny a v jistych pripadech bude rychlejsi.

Podle me cyklus rotace musi probehnout alespon 2x aby byla sance
spravne odskocit.

PK