MECH: zavit M10x1,25

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pondělí Červen 15 13:31:47 CEST 2009

AP> Teoreticky 8.647 mm, prakticky o chlup vic.
Vdaka. To by mohlo stacit, ak budem mat "normalne" skrutky a kus stastia. :-)

AP> Opravdu je to M10x1.25? To neni moc obvykly zavit.
Vygooglil som, ze M10 ma normalne stupanie 1,5 a dva typy jemneho: 1,25mm a 1mm.
Mam vzorku zavitu len 8mm dlhu, ale aj to stacilo, aby som si jednoznacne vybral
z tychto troch moznosti.
Myslite, ze som postupoval spravne?

AP> Jinak tu hlavu sroubu neni problem o par desetin zmensit.
Ano, myslel som na to, ale rad by som sa vyhol pouzitiu "specialnych" skrutiek,
pokial to bude mozne.
IK