Re: OT: Matrox Millenium G550 a rozlišení 1366x768

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Červen 15 12:46:31 CEST 2009

Taky jsem sveho casu resil podobny problem (jen jine rozliseni) na
notasu s ATI grafarnou a reseni bylo nakonec hodne primitivni - misto
super originalnich ATI pouzit neoficialni drivery Omega.
Stabilni, kvalitni, pohodlne (rychlost nemohu posoudit, jelikoz na hry neni cas)
Marek