OT: Matrox Millenium G550 a rozlišení 1366x768

Pavel Krafcik HW@pjk.cz
Pondělí Červen 15 11:40:17 CEST 2009

Dobrý den,

potřebuji vyřešit připojení širokoúhlého monitoru 1366x768 s VGA
vstupem. ATI karta takové rozlišení neumí a přes powerstrip to občas
naběhne špatně a obraz je na VGA rozmazaný. Mám v šuplíku Matrox G550 s
DVI+VGA výstupy, ale ani po hodině hledání na internetu jsem nenašel,
jestli je možné na analogovém výstupu něco takového nastavit. Nemáte
někdo tuto kartu a nevíte, jestli umí na VGA 1366x768? Nerad bych
instaloval další, možná zbytečný, soft do Windows, abych to mohl vyzkoušet.

Dík

Pavel Krafčík