Navod k slapacimu sicimu stroji Lada

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 15 10:59:24 CEST 2009

Mam nekde starou Singrovku a mati ma nejaky modernejsi Veritas, tak to snad
dohromady dame :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Monday, June 15, 2009 10:29 AM
To: HW-news
Subject: OT: Re: Navod k slapacimu sicimu stroji Lada

Pavel Novotny napsal(a):
> Krouzek siti, proc ne :-).
> Navod nemam, ale jednak vim kdo ma

http://ostatni-dum-byt.sbazar.cz/slapaci-sici-stroj-lada-121-cheb-o2679687.h
> tml

Tenhle inzerat jsem nasel, ale zatim bez odezvy

> a hlavne vim jak ma jit ta nit, respektive ono to je u vsech stroju vice
> mene stejne
> Spulku soupneme na drzak tj ten chromovany trn
> nasledne se nit vede pres horni vodic nite, chromovane kolecko uplne
nejvys
> nad mechanismen jehly

no to kolecko uplne nejvys nad mechanizmem jehly neni kvuli niti - to je
predepinac pritlaku patky

> pak se protahne dvema dirkama bocniho vodice nite (ta chromova vec z boku
> nad regulatorem tahu

tak tudy jsem nit zavedl ze spulky

> nasledne se otoci okolo regulatoru tahu (to velke kolecko z boku)

pak jsem to vedl do toho regulatoru tahu

> odtud jde do pohybliveho unasece , kde se provlikne dirkou (ta chromova
> packa z boku, ktera se jako jedina pri siti pohybuje)
> odtud jiz jde nit k jehle kde se nejdrive zavesi za capku na tele unasece
> jehly a pak provlikne dirkou v jehle.

jeste je tam navic proti vasemu popisu chromovane voditko (vlevo od
napinace), vodici ocko jeste vic vlevo, voditko v krycim plechu a pak az
  ocko u jehly - je to videt trochu zde na tom obrazku
http://www.sbazar.cz/img//original/87/2679687_2.jpg

> Tah nite se pak reguluje tim regulatorem tahu

to vim a vim i jak ma steh vypadat - musi se to vyladit aby utahovani
korespondovalo s napnutim dolni nite a steh se nevytahoval ke strane

Ale zrejme kvuli spatnemu provleceni to nejde dostelovat

Ja to dneska nafotim nejak detailneji a treba to nejak dame dohromady.
Ale asi jsme udelal chybu v tom ze jsem ten kmitac mel az za tim napinacem

RV