Jak se zalohuje 100 Giga

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Červen 15 10:33:10 CEST 2009

Ja pouzivam externi USB disk. Pripojim, prekopiruji, odpojim, ulozim. Cca 1x
za rok zkontroluji, zda jde vse cist. Takove mam dva. Mechanicky asi
neodejdou, protoze nejsou temer vubec pouzivane. Pokud by nekde bylo
necitelne misto, pravdepodobne data budou na tom druhem. Neco mam jeste na
DVD-RAM, ale je to tezkopadne.
Pro rychly archiv, ktery se hlavne o sebe stara sam pouzivam MOZY
www.mozy.com. Dulezite je hlavne to, ze na archivaci nemusite myslet. Ale je
to tak na 2 GB.
Martin Zaruba

----- Original Message -----
From: "petrkubac" <petrkubac@802.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 15, 2009 9:52 AM
Subject: OT: Jak se zalohuje 100 Giga

Kdyz jsem se v roce 2003 rozvadel tak jedine co jsem ze sveho majetku
povazoval za cenne byly data v PC, ktere se tenkrat vesly na 1 CD - to jsem
si vypalil, odnesl do prace a pak uz jsem v klidu cekal na prichod do
vybileneho bytu....

Dneska po letech zjistuju ze mam 20GB tamhle , 15GB onde , 30GB okopirovane
odsud sem atd ... Bordel ...

Tedy mam otazku - rekneme ze vsechna moje data cini celkem 100GB - jak se
takovy objem vlastne spravne zalohuje? 25 Jednovrstevnych DVD? nebo USB
Disk?
Diskove pole nekde na domaci siti?

Osobne mam neco vypalene na DVD, neco jen okopirovane z disku na disk v
jinem
PC, a neco ani nevim ?

Poradi mistni PC guruove?

Jedna se mi spise o princip - zalohuje se jeste na opticka media ?
Je zaloha na magneticka media ala nejaky zalohovaci hard disk dostatecna ?
Kolik kopii stejneho souboru je rozumne drzet atd ...

Zdravi Petr Kubac

--
Internet Telefon Televize (http://www.802.cz)