OT: Jak se zalohuje 100 Giga

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červen 15 10:29:19 CEST 2009

Zálohovat na CD/DVD je dneska sebevražda. Za pár let ty data nebudou
čitelný. Doporučoval bych zálohovat minimálně na dva HDD. Disky jsou dneska
taky hodně nespolehlivý, takže spoléhat na jeden HDD je pomalu jako ty data
rovnou smazat.
Pokud existuje třeba 1GB těch nejcennějších dat, tak zašifrovat a uložit na
nějaký webhosting, kde se pravidelně zálohuje na pásku.