Navod k slapacimu sicimu stroji Lada

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červen 15 09:46:33 CEST 2009

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Monday, June 15, 2009 9:06 AM
To: HW-news
Subject: OT: Navod k slapacimu sicimu stroji Lada

Dobry den,

omlouvam se za OT, ale moc by mi pomohlo pokud by nekdo mel doma a mohl
naskenova/nafotit navod k slapacimu sicimu stroji Lada (tusim oznaceni 121).

Nesil jsem na nem skoro 5 let a asi jsem zapomnel jak se navleka horni
nit. Navlekl jsem to tak jak mi to prislo logicke, ale pri siti to bud
nit trha nebo to naopak nepodava spodni nit (pri rucnim otoceni to ale
spodni nit vytahne). Takze bych rekl, ze tomu nic nebude, ale ze spis mi
jde horni nit ztuha.

--
Radek Vicek