Rucni osazovani 10-Pin DFN / 20-pin QFN ?

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Neděle Červen 14 20:47:53 CEST 2009

A o cem se tady asi bavime, popisoval jsem postup pajeni QFN soucastek.
Kdyzbych popisoval pajeni vyvodovych soucastek jako treba QFP,
TSSOP a podobnych tak by v navodu napsal vemte si hrot typu MINIVLNA.

Na ten akcelometr si dejte pozor, zrejme se jedna o package typu LGA,
tedy neco jako QFN. LGA pouzdra nemaji vyvody pristupne z boku
a tim se lisi od QFN. Tohle pouzdro mikropajkou nezapajite. V manuale je
u techto akcelometru poznamka ze jsou extremne citlive na tepelne
soky.

Tohle je nejrozumensi osadit do pajeci pasty a projet peci nebo alespon
horkym vzduchem.