FRAM Ramtron.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Červen 14 17:01:45 CEST 2009

Problem byl na procesoru H8/3687 od Renesasu. Ted tu stejnou FRAM
FM24C16A kolega pouzil na procesoru R8C/1B od stejne firmy. Napsal si tu
komunikaci sam a jelo mu to bez problemu.
Prepsal tedy puvodni komunikaci na H8, kde predtim pouzil priklad z
app-notes. Napsal ji podle sebe a uz ten problem nenasimuloval.
Vypada to tedy, ze problem byl v pouzitem kodu a ne ve FRAM. Ted by mel
asi zjistit co tam bylo jinak, ale obavam se, ze an to nebude mit cas
ani naladu.
MH