toci ma teeelka

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Červen 13 23:35:14 CEST 2009

> no tocili cely stvrtok, som zvedavy kolko prispevkov z toho
> urobia :-) Trochu ma prekvapilo ze v tej reportazi odznelo
> pomerne dost nespravnych faktov, napriek tomu ze takmer
> vsetky tie body sme spolu preberali (mali dalsich asi 4
> sprievodcov po roznych halach a experimentoch).

Musim rict, ze me zase sokovalo s jakymi chybami je to technicky zpracovane.
Na nekterych zaberech se kameraman vubec neobtezoval vyvazit si bilou a
strihaci zase recnikum ukousali nekolik slabik.

Nasi studenti by za takhle technicky odvedenou reportaz dostali tak
prinejlepsim trojku. Myslel jsem si, ze profi komercni televize pracuje na
vyssi urovni.

Jakub Serych