JTAG MKII

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červen 13 23:01:13 CEST 2009

Hodte dnes uz na to bobek, v tuhle hodinu se vic pokazi, nez opravi, to
je asi dnes ta nejlepsi rada. Rano moudrejsi vecera. Clovek se snazi
neco opravit a nadela si jen jeste vetsi problemy, misto aby odstranil
ty puvodni. BTW, 2 deci, to se nevyplati ani nalevat, vemte to rovnou z
flasky, ubyde jedno riziko rozliti, sance na rozliti se snizi na 50%,
tedy pokud se to vezme na jeden zatah, jinak je pravdepodobnost rozliti
jeste jinde :))).

--
Jiri Bezstarosti