toci ma teeelka

Pavel hw@itherm.cz
Sobota Červen 13 22:17:50 CEST 2009

Kdyz to tak posloucham, tak mi tam chybel uz jen Fico ktery by na konci rekl
ze to je vlastne slovensky projekt.. ;-)

Pavel

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 13, 2009 10:01 PM
Subject: ot: toci ma teeelka

no tocili cely stvrtok, som zvedavy kolko prispevkov z toho urobia :-)
Trochu ma prekvapilo ze v tej reportazi odznelo pomerne dost nespravnych
faktov, napriek tomu ze takmer vsetky tie body sme spolu preberali (mali
dalsich asi 4 sprievodcov po roznych halach a experimentoch).
V kazdom pripade opravene veci sa uz chladia a pripravujeme sa na den D
po druhe :-)
dnesnu reportaz som dal neskromne a tak trochu exhibicionisticky sem :-)
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/markiza_cern_male.mp4 (14MB)
b.