Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Červen 13 18:19:21 CEST 2009

On Saturday 13 of June 2009 14:05:18 Vláďa Anděl wrote:
> Je to tak - a taky pamatuju tu přechodnou dobu, kdy GM začínalo, dal se tam
> koupit BUZ11 snad okolo 50 Kč a Tesla Eltos v Martinské prodávala ty svoje
> KUN05 za 250 Kč. Poněkud jsem nechápal, jak je tohle možné.
> Anděl

Zajděte se podívat do EPA v Lidické ulici na Smíchově.
Krásná práce.
Sice už se tam objeví semtam i nějaká součástka z číny ale RVHP stále
převažuje.
Sortiment není nic šokujícího, ale ty CENY!!!!! kupte si tam pár keramik a
odporů a napište jak se vám to líbilo :-)
Mám to kousek z práce ale přesto tam zajdu jen když je nouze nejvyšší.
Co mi slouží paměť pánové co tam prodávají se tam před mnoha lety i s
inventářem přestěhovali z Tesly Eltos odnaproti.
Předpokládám že jak to chodí v kšeftu se součástkama dnes oni naprosto
netuší :-)
Za bolševníka jsem jako dítě ZŠ povinné, toho času v elektronickém kroužku,
ještě taky chodil kamsi na Moráň a taky do Italské ulice, tam měli taky pěkný
h***o.
:-D

S nostalgickým pozdravem
Jakub Ladman