Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Sobota Červen 13 14:05:18 CEST 2009

Je to tak - a taky pamatuju tu přechodnou dobu, kdy GM začínalo, dal se tam
koupit BUZ11 snad okolo 50 Kč a Tesla Eltos v Martinské prodávala ty svoje
KUN05 za 250 Kč. Poněkud jsem nechápal, jak je tohle možné.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Petr Stehlik" <petr.stehlik@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 13, 2009 1:17 PM
Subject: Re: Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Ondrej wrote:
> Ještě vysvětlete nám, mladším ročníkům, co to byl katalog č. 5 a co v
> něm bylo či nebylo, ať se také pobavíme.

Je to presne jak napsal Balu.

Kdyz jsem mel odpory cca 30 hodnot, tak poloviu jsem koupil v Ostrava
druhou polovinu v Pardubicich. Objednat se v podstate nedalo nic.
To co se dneska da koupit najednou a slepit za vikend byl za komancu
ukol na cely rok.
Takze kdyz si nekdo stezuje ze kdysi bylo lepe,
tak pred GM, GES..., Tesko, Hypernova... premyslim jak to ten pan myslel.
Petr