Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Červen 13 00:55:39 CEST 2009

On Fri, Jun 12, 2009 at 02:14:56PM +0200, Kubat Tomas wrote:
> jezdim od nas z vesnice na navstevu do usti do panelaku.
> jezdeni vytahem po tyhle "modernizaci" je fakt o nervy a mozna uz i o funkcnost vytahu.
> marne pokusy otevrit dvere nasilim ...

> asi jako kdyz mi dvd prehravac, diky echt firmweru odmita vydat kotoucek, dokud
> si ho neprecte .... proste clovek macka a macka a h .... :-)

to by mohlo byt zpusobeno tim, ze tento DVD prehravac ma v sobe de facto
klasickou pocitacovou DVD mechaniku...

P.S. v tomto kontextu bych osobne nepouzival spojky "diky", tedy pokud nejste
masochista :)
Viz treba: http://www.e-ott.info/2008/02/29/rozdil-mezi-diky-kvuli-apod

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net