Nakupy u Linear Technology

Jan Martincek jano@martincek.com
Pátek Červen 12 16:32:33 CEST 2009

A nepoznate niekoho z IRF - mame par aplikacii kde ich pouzivame a chceme
nieco specialne ;).

Dakujem

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Ondřej Kozumplík
Sent: Friday, June 12, 2009 2:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: Nakupy u Linear Technology

dobry den,

distributorem linearu v evrope je nemecka firma SETRON. delaji i
jakys-takys technicky support v regionu, cesky se domluvite s panem Jiri
Fröde (jiri.frode (reka a v ni spoustu rybicek) setron.de). Zatim jsem s
nimi spokojen, jsou vstricni, celkem pohotovi a akcni :) (sezenou
evalkit, vzorky ve vetsim mnozstvi nez je na webu linearu, doplnujici
dokumentaci, ktera treba neni na webu apod.)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://www.hysteria-metal.cz