Re: RE: Rozvadec vytahu - releovy pocitac :-)

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Pátek Červen 12 14:28:18 CEST 2009

Koukám, že se tu rozproudila debata o nejdebilnější firmware :-)

Musím říct, že mám podobné zkušenosti. Můj žebříček je:

1) Modernizovaný výtah, setkal jsem se s více kousky.

2) Některé mobilní telefony

3) Domácí kino Philips.
> asi jako kdyz mi dvd prehravac, diky echt firmweru odmita vydat kotoucek, dokud
Má to ten samý problém. Mimo to brutálně neintuitivní ovládání, takže za 2 roky se mi chování toho bazmeku zdá chaotické. Nehledě na brutálně vrčící ventilátor po půl roce občasného používání.

Vojta Bubník