Patecni rebus

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Červen 12 11:54:46 CEST 2009

Hezke poledne :-)

    no ja jsem prisla na to, ze by to bylo dobre na plynuly prechod z
napajeni ze site na vlastni zdroj s naslednym odpojenim site. Napriklad
pri pokusech, planovane odstavce a tak podobne.

    "Pritel na telefonu" mi napsal, ze se asynchronni stroj pripoji
primo k siti, bez fazovani (jen pozor na smer otacek stroje). No a pokud
se stroj toci pomaleji, nez je kmitocet site, tak sit stroj popozene
motor k vysim otackam. Kdyz kmitocet stroje a site jsou si rovne, zacne
stroj pracovat jako generator a je hotovo.Generator se musi tocit
rychleji nez sit, protoze asynchronni generator potrebuje skluz (stejne
jako motor). Cili toci se rychleji o skluz.

					Saša K. Svobodová