RE: [OT] Nevidim v PC s MS Vista sdileny disk Win XP?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Červen 11 17:53:32 CEST 2009

Uzivatele hesla maji, ale je to irelevantni, PC s WinXP v siti z PC Vista
nevidim nebo vidim, ale pri pokusu o komunikaci to konci bud na spatny
nazev hostitele nebo neplatna cesta v siti.
PC s Vistam se v siti normalne vidi a PC s Win XP se take vidi, ping
vsech na vsechny funguje, jen PC s Vistama nevidi PC s WinXP a naopak.
WINS DNS nemam a mit nechci. :-)

WS

>A uživatelé mají hesla nebo je aspoň v GP povoleno sdílení bez
>hesel? A přístup přímo na IP adresu toho PC nefunguje? Tohle spíš
>vypadá, že Visty špatně vidí okolní PC, což v síti bez DNS
>nebo WINS dělá dost často problémy. Mohlo by pomoct do hosts nacpat
>ty okolní počítače...

PS: Mně Visty x32 i x64 vidí v síti všechno, ale v práci i doma
mám DNS i WINS.