[OT] Nevidim v PC s MS Vista sdileny disk Win XP?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Červen 11 17:05:09 CEST 2009

A uživatelé mají hesla nebo je aspoň v GP povoleno sdílení bez hesel? A
přístup přímo na IP adresu toho PC nefunguje? Tohle spíš vypadá, že Visty
špatně vidí okolní PC, což v síti bez DNS nebo WINS dělá dost často
problémy. Mohlo by pomoct do hosts nacpat ty okolní počítače...

PS: Mně Visty x32 i x64 vidí v síti všechno, ale v práci i doma mám DNS i
WINS.