Re: trafa pro měnič

V P vvitty01@seznam.cz
Čtvrtek Červen 11 15:44:05 CEST 2009

Zkousel jste tu ebay? Ze je to drazsi nez 3f me zas tak moc neprekvapuje, protoze ty 3f jsou vyrazne pouzivanejsi, takze sleva z mnozstvi...

Pokud nechcete nic, co je zalozene na procesoru (bez ohledu na to, jestli PIC, nebo jiny) tak se obavam ze na to muzete zapomenout. Nevim o tom, ze by nekdo vyrabel nejaky I/O "stridac", ktery generuje PWMkou sinus s danou frekvenci... vsichni uz na to pouzivaji procesor. Ale to prece bude nutne pouzit i u toho zapojeni s transformatorem...  zrovna tahle cast je uplne stejna.
Tedy pokud to nechcete delat tak, ze pouzijete zapojeni 300W zesilovac a na vstup date signal z nejakeho sinusoveho generatorku, a cele to bude fungovat jako topeni...

Ruseni tohoto typu muze byt problemem i na vesnici...

Pokud je 5000 za hotovy vyrobek prilis a jde tedy zrejme o finance i o cas, jen za desku se soucastkama v tom budete za 1-2 tisice, neco stravite ladenim. V pripade dvou transformatou jeste prihodte ty trafa...

Takze asi jedine dalsi mozne reseni krome nakupu na ebay je opravdu tam dat remenice...

V.