trafa pro měnič

zu1234 zu1234@seznam.cz
Čtvrtek Červen 11 09:41:18 CEST 2009

Nejsem přesvědčen že musím bastlit, ale tato odpověď mne k tomu poněkud
od firmy invertek.cz tlačí:
------------
pro jednofázový motor s trvale připojeným běhovým kondezátorem Vám mohu
nabídnout tento frekvenční měnič:

Optidrive E-2
typ ODE-2-12037-1KB12-01
výkon 0,37kW; jm. proud 4,3A; napájení 1x230V; krytí IP20
interní odrušovací filtr tř. B
interní PI regulátor; MODBUS RTU
množství: 1ks
cena v Kč: 5 180,-
termín dodání: obratem.

ceny: bez DPH, EXW Praha.

Docela bych uvítal odpověd na původní otázku:

Uvažuji o stavbě jednoduchého frekvenčního měniče 230V -> 2x24V -> 230V
pro jednofázový asynchronní motor.
První trafo vyrobí 230 -> 2x24, které se již dle libosti naseká do 2.
trafa 2x24 -> 230.
Ten motor má při maximální zátěži příkon 200W a když se to přežene a
zastaví se úplně, tak 300W.

ZU