1fazovy motor s trvale pripojenym kondikem

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Středa Červen 10 12:43:11 CEST 2009

Zdravim,
mam 1-fazovy motor s trvale pripojenym kondikem. Motor jsem upekl a
nechal previnout. Z dilny jsem dostal popisek, jak zapojit vyvody a kam
dat kondik. Vse funguje, ale motor hrozne topi. Ma vykon 45W a honi
vrtulku. Po chvilce provozu na nem neudrzim ruku ani par vterin. Nejsem
si jist, ze to ma tak topit. Rozdelal jsem ho a zacal promerovat vinuti.
Hnedy-modry 270R, hnedy-fialovy 130R, fialovy modry 140R. Doporuceno
bylo, ze fialovy-hnedy je privod 230VAC a mezi hnedy a modry mam dat
kondik.

Jak overim, co je hlavni vinuti a co pomocne (trvale pripojene)? Je
mozne, ze ten motor tolik topi?

Zdenek