[OT] Zvedavy Google?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 9 19:14:27 CEST 2009

No ono se to v různou dobu různě značilo, podle toho, jak se komu co líbilo.
A ajax jako takový není žádná technologie, je to jen jistý druh využití
DHTML za pomoci obludně velikého javascriptu, kam se napasují data získané
přes XHR. Ale ani použítí XML není vůbec nutné, vždyť lze takto načíst i
čistý html kód (a jen jednořádkovým javascriptem).

----- Original Message -----
From: "Adam Heinrich" <a.heinrich@seznam.cz>

Neznamená xhr spíš xml http request? Prosím, nezaměnovat ajax a xhr, ajax
jsou asynchronní xhr požadavky v javascriptu. Jinak ajax jede i na mobilních
telefonech, mám odzkoušeno. Nicméně, proč bych používal nějaký iframe, který
mi neposkytuje takové možnosti jako ajax a když tady mám funkční a
propracovanou službu, která je navíc zdarma?