prodlouzeni seriove linky pro displej LOGO! TD

Dee Jay deejay@email.cz
Úterý Červen 9 16:34:29 CEST 2009

Nedalo mi to, tak sem na rychlovku prelouskal manuál od LOGA řady  0BA6 kde
uz lze použít ten TD - ale krome toho, že komunikace mezi logem a panýlkem
frčí na 19200 baud sem se nedocetl zhola nic, v podstatě ani to kam zapojit
ten kabel od panelu (jestli na sbernici kde jsou moduly nebo do
programovacího vstupu) což se ukáže až to máte v ruce. Protože panýlek má
vlastní napájení tak bych se toho prodlužování nebál a zkusil bych to ;-)

DJ

BTW: máte pravdu, muze to být prachsprosta 485 jmenujici se PPI, MPI ...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Slavomir Skopalik
Sent: Tuesday, June 09, 2009 2:02 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: prodlouzeni seriove linky pro displej LOGO! TD

Nevim jak LOGO!, ale S7/200 pouziva vyhradne RS485, zapojeni konektoru je v
kazde dokumentaci (na konektoru je jeste +5 a +24, takze to pouzivame pro
napajeni prevodniku).
Protokol S7/200 PPI je "zdokumentovan".

Zkuste kouknou do dokumentace k LOGU, melo by to tam byt.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.