[OT] Zvedavy Google?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Červen 9 15:59:41 CEST 2009

IMO pouze majitel webu muze presne vedet, co
pozaduje. Zjevne vetsine vyhovuje to, co
poskytuje GA, ale jsou i jine systemy, davajici jine vystupy.
GA sbira vic, nez jen to, co jsem vypsal. K
hodnoceni, zda posila 'tak akorat' nebo 'moc', to
zavisi na ucelu pouziti - treba Adwords, ruzne
kampane, doba stravena na strance, exit pages
apod. Na to tezko bude existovat 'vsebrowserovy'
standard, navic je zbytecny, kdyz lze snadno a flexibilne ziskavat pomoci JS.

Ten paranoidni pripodotek v posledni vete jsem nepobral.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.