[OT] Zvedavy Google?

zu1234 zu1234@seznam.cz
Úterý Červen 9 15:57:55 CEST 2009

Nechci vůbec obhajovat sledování, ale jak byste si představoval že by
vám měli dokázat že díky těmto opatřením se něco NESTALO?

<flame>
zas ty kecy: "sa máme vzdať časti osobnej slobody"

Promiňte nevím kolik je vám roků, ale člověk který opravdu pociťoval
nesvobodu minulých časů by v této souvislosti takový žvást nikdy
nevypustil z úst.

Tento pojem Vám do hlavy vtlačily sdělovací prostředky, které jsou díky
svobodě naprosto urvané z řetězu.

A nebo jste mafián - pak vás chápu.

</flame>

Admine, to bylo ode mne dnes opravdu naposledy!

ZU