Zesileni signalu GSM v budove

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Červen 9 15:21:55 CEST 2009

Dobry den

Mam jeden barak kde je slaby signal GSM . Zelezobetonove stropy
a podlahy a kolem dokola jako ozdobny architektonicky prvek jsou
kovova sita cca 0.75 metru pred okny. A uvnitr je slaby signal
na mob. telefonech.

Neznate zpusoby jak se tohle obvykle resi ? Nalezl jsem nejaky
GSM repeater na HW.cz , je na 900MHz , cena neni tak strasna.

Ale neni mi u toho uplne jasnych par veci - 900MHz bude fungovat
pro vsechny opratory ? Nebudu potrebovat jeste jednou neco na 1800MHz ?

Jak je to s legalnosti provozovani tehle veci ? Vlastne tim
vysilam v pasmu ktere patri operatorum - smi se to vubec ? Nejakou
homologaci jsem tam nenasel.

Je u toho vzdy venkovni smerova antena, to znamena ze musim 'najit' BTSku.
Je obvykle ze na jedne lokalite sidli BTS vsech tri operatoru nebo se tim
v podstate pichnu na jednoho a pro ostatni mam smulu ?

Co by jste mi doporucili za reseni ?

S pozdravem