[OT] Zvedavy Google?

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Červen 9 14:24:15 CEST 2009

Ne. Jsem alergický na to, že si chci prohlédnout jednu stránku, na
konkrétním webu a nejsem zvědav na nějaké analýzi, které mě dost
zdržují, protože v horní dolní kde sídlím je problém s latencemi. Časová
úspora v  mém případě je měřitelná i tam nedokonalým stvořením jako je
moje maličkost. Není zrovna trpělivé a čekat i několik sekund navíc na
načtení  takového pro ní jest obtěžující. Dkyž je vyžadována statistika,
tak at jekonána vlastním serveru a neotravuje mu traffik. Ne každý sedí
na 10MB lajně u páteře.

Je to jako by jste dal hrnec na plotnu a ta si rozmýšlela jestli se má
hřát hned, nebo nějakou tu minutku počkat (relativně řečeno) než to
přije zapsat statistik aby měl výrobce přehled, co a sčím na ní vaříte.

Tak pro to.
ced