[OT] Zvedavy Google?

zu1234 zu1234@seznam.cz
Úterý Červen 9 13:42:23 CEST 2009

Pane Troller,
opravdu si to neberte osobně, ale nedalo mi to.

<flame>
Když nás skutečně špehovali komanči, STB a domovní výbor, vadilo to 6-ti
lidem z 20-ti tisíc, zbytek práskal z přesvědčení, ze strachu, nebo
prostě mlčel.

A nyní, když chce někdo mít statistiky přístupu na svůj web, tak se
naráz prudce budí blaničtí rytíři a ještě ze sna vykřikují něco o osobní
svobodě a špehování atd.

Prostě nemám rád když se plete pojem a průjem.
</flame>