OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 8 19:02:40 CEST 2009

> Nevzdavajte to tak rychlo, pan kolega :)
>
> popis problemu je napriklad na:
> http://kb.mozillazine.org/Scroll_position_on_web_pages_not_remembered
>
> Okrem ineho je tam aj link na stranku s pluginom, ktory tento problem
> riesi - neviem, ci na 100%,  prave som ho nainstaloval ... akurat najprv
> treba pockat na nacitanie celej stranky...az potom skoci na poslednu poziciu
>
> -m-

Zdravím,
  výborně, tak tohle jsem potřeboval. Nevěřil jsem, že by to v sobě browser
neměl, tak mne nenapadlo hledat plugin. Díky za nakopnutí, už ho mám a funguje.
To přebliknutí stránky od počátku lze vydržet, mám celkem rychlý internet,
takže to moc dlouho netrvá... Tak doufám, že budu spokojen :-).
  S pozdravem Pavel Troller