OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 8 18:35:32 CEST 2009

Hezky podvecer,

    Konqueror tu nemam (a asi mit nebudu...) ale mam tu Safari :-) No a
to se chova tak, jak popisujete.

    Kdyz se podivam na www.xoops.org pomoci FireFoxu, tak tlacitko
"Zpet" pri navratu na hlavni stranku zpusobi znovunacteni stranky a tim
padem navrat na uplny zacatek. Pokud totez udelam v Safari, tak se
stranka znovu nacte, ale po dokonceni skoci na misto, kde jsem byla.
Cili se kousek odroluje dolu.

					Saša K. Svobodová