OT: Dotaz na uživatele Firefoxu

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Červen 8 16:24:15 CEST 2009

Zdravím,
  jsem zvyklý ze svého současného browseru (konqueror/KDE), že pokud ze
stránky následuji odkaz a pak použiji tlačítko Zpět, vrátí se prohlížeč
přesně do místa původní stránky, kde jsem stál dříve. Ve Firefoxu (3.0
current) tohoto za žádnou cenu nemohu dosáhnout, vždy mne vrátí na
začátek původní stránky, což je u dlouhých stránek velice obtěžující.
  Ano, vím, že mohu otevřít odkaz v nové záložce a poté ji buď uzavřít,
nebo přepnout na původní stránku, ale nejsem takto zvyklý pracovat a rád
bych měl k dispozici i výše zmíněnou funkcionalitu. Poradí mi někdo, kde
to nastavit - nechce se mi věřit, že by to všemi tak vychvalovaný browser
neuměl...
  S pozdravem Pavel Troller