Lehce OT Wifi router

Martin Polehla hw-list@polous.cz
Neděle Červen 7 15:14:12 CEST 2009

Jako klienta (router, DHCP atd...) pouzivam AirCA8 (+flash na klientsky
firmware, pirpadne openWRT), UBNT WhispStation (MaxStation), Drive
AsusWL500g (opet s openWRT), Jeste nekde jsem nasazoval ovislink

Ve vasem pripade bych procetl tohle:
http://czfree.net/forum/showthread.php?s=&threadid=13900

jestli tam neni zminka o firmwaru pro klienta co umi routovat. Pokud ne,
tak bych si koupil tu AirCA8, ovise nechal jako klienta a Aircu jako
domaci AP a router s tim ze az ovis odejde, tak je mozne druhe AP pouzit
jako nahradu... a jeste bych mel doma vlastni wifi :-)

Hezky den
M.P.