MCU pro telekomunikace ?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Sobota Červen 6 11:15:51 CEST 2009

Generovat sinus tón asi nebude problém, horší to bude s detekcí DTMF,
protože je potřeba vyhodnocovat 8 tónů najednou. Možná by se muselo
snížit vzorkování na 4 kHz. Ale AT91SAM7... by to mohl stíhat, když se
to dobře napíše. CML obvody jsme používali na vyhodnocování selektivní
volby FM radiostanic, jsou celkem dobré, ale poměrně drahé. Stejně to
ale skončilo tak, že se to dělá softwarově v PC i když teď se to kolega
snaží naportovat na Blackfin.
Mrazík