MCU pro telekomunikace ?

Michal Gregor michalgregor@centrum.cz
Sobota Červen 6 09:40:57 CEST 2009

Podle zadani ma asi fungovat vse najednou, takze to bude chtit dobre napsany
program nebo nejaky RTOS. Kolik vykonu si vezme dekodovani DTMF pres AD?
Zkousel jsem generovat DTMF na PICu a sezralo to skoro cely vykon procesoru,
v podstate v tu chvili se nedal procesor na nic jineho pouzit.

Asi bych sel cestou standardnich soucastek, nez shanet nejake specialni
obvody.
Kdysi se dala koupit linkova cast, mysli ze to prodavala enika a melo to
dokonce testy CTU.

Zajimava firma na DTMF a modemove obvody: http://www.cmlmicro.com

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Miroslav Mraz" <mraz@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 05, 2009 9:58 PM
Subject: Re: MCU pro telekomunikace ?

Tónové generátory a DTMF je asi dneska lepší dělat softwarem. Asi bych
šel do jádra ARM - AT91SAM7..., pokud by nestíhal dekódovat DTMF, tak
devítkovou řadu. Nemá ale D/A převodník na čipu, takže použít nějaký
levný telefonní CODEC a připojit na synchronní sériový port. To bude asi
nejlevnější řešení, co se týče hardware, firmware to jiná věc.
Mrazík