CPLD - trochem v tom plavu

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Červen 5 22:59:35 CEST 2009

ono pisat nieco nestandardne pre sucasnu programovatelnu logiku je
trochu komplikovane. Vsetky kompilatory maju uz taku inteligenciu ze ked
si nedas sakramensky pozor a nepovypinas resp. neponastavujes vsetky
mozne aj nemozne prepinace tak dostanes tak efektivny produkt ze to az
nemusi byt to co si chcel :-)
Na jednej strane je to dobre, lebo ked urobis nejaku chybu a ostane ti
vysiet nejaky signal tak to vyhodi vsetku zodpovedajucu logiku lebo je
necinna a vidis ze je niekde problem. Na druhej strane ked chces nieco
robit zamerne neefektivne tak mas celkom tazky cas :-) Na tom skoleni o
radiacii kolegovia spominali kolko prace znamena napisat trojito
redundantnu logiku s hlasovanim na vystupe. Kompilatory to vidia ako
trojito redundantne a vsetko povyhadzuju :-) Pokial nevies zhruba kolko
systemovych zdrojov tvoj navrh potrebuje tak sa to u zlozitych navrhov
aj tazko kontroluje ci su vsetky veci naozaj zadratovane tak ako si
autor predstavoval...
b.