MCU pro telekomunikace ?

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Pátek Červen 5 21:58:02 CEST 2009

Tónové generátory a DTMF je asi dneska lepší dělat softwarem. Asi bych
šel do jádra ARM - AT91SAM7..., pokud by nestíhal dekódovat DTMF, tak
devítkovou řadu. Nemá ale D/A převodník na čipu, takže použít nějaký
levný telefonní CODEC a připojit na synchronní sériový port. To bude asi
nejlevnější řešení, co se týče hardware, firmware to jiná věc.
Mrazík