CPLD - trochem v tom plavu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červen 5 20:45:50 CEST 2009

Blahozelam, velmi sikovne. Aj ja som sa nieco nove naucil... ;-)

Tie makrocely ze sa spotrebuju, tomu sa vyhnut z principu neda - kazdy skutocne pouzity vystup, aj ked je len v ramci spatnej vazby, znamena v klasickom CPLD pouzitu makrocelu.

Mam taky nejasny pocit, ze v niektorych PLD - zeby prave v PEELoch? - existovali aj nejake product term-y, ktore sa dali pouzit v spatnej vazbe bez toho aby vosli do makrocely, aj ked primarnym ucelom zrejme bolo nieco ine nez delaye - zrejme moznost nejakeho pred-dekodera.

wek