FRAM Ramtron.

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Červen 5 11:37:17 CEST 2009

> Tlumocim problem koleguv: Po urcite dobe prestala pamet reagovat na
> jakekoli prikazy - napriklad pozadavek na cteni. Takze po zadosti o
> cteni dat nic nezacne posilat - nereaguje. Pomuze pouze odpojeni
> napajeni te pameti. S tim jste se nesetkal?

Hmm, s tím jsem se tedy nesetkal. V některých aplikacích mi tyto paměti
běží roky v kuse a každou sekundu se čte a zapisuje velké množství dat -
zatím bez problémů.

Používáme ale výhradně typy s SPI sběrnicí (FM25...), u I2C by mohl být
nějaký problém se samotnou sběrnicí - paměť nebo řadič I2C v procesoru
by se mohl dostat do neadekvátního stavu a tím blokovat další
komunikaci. Některé řadiče obdobné chyby měly.

Lukáš Grepl