Příkon LVC obvodů

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Čtvrtek Červen 4 19:08:40 CEST 2009

Dobrý večer,
máte prosím někdo praktické zkušenosti s příkonem logických obvodů řady 74LVC.... ?
Konkrétně 74LVC4066, 74LVC74, 74LVC86. Pouze tyto tři kusy by měly být na jedné napájecí větvi. Mělo by to makat na kmitočtu kolem 210MHz. A potřeboval bych se dostat na příkon do 30mA. Bohužel obvody nemám zatím k dispozici, ale potřebuji udělat návrh nízkopříkonového zdroje. Mám tu MAX1615, a ten dává právě a jen 30mA. A nebo tam mohu šoupnout LP3985, ten dává 150mA. Ale i tak by mne zajímal reálný příkon. Pokud tedy někdo zkoušel, dejte mi prosím vědět.
pyrin