ATtiny2313 timer1

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 4 17:35:47 CEST 2009

On Thu, Jun 04, 2009 at 04:51:37PM +0200, Milan B. wrote:

> Svoje urazky si nechajte do piatej cenovej, tam ich mozno ocenia.

Urazky? Ja jsem pouze konstatoval, ze se chovate jako fasoun,
kdyz nejste schopen akceptovat, ze nekdo jiny pouziva cokoliv jineho,
nez vy a za tim si stojim.

> Kedze momentalne vacsina open-source projektov prechadza zo SVN na GIT,
> povazujem prechod od GIT ku SVN za krok spat.

Jiste, vzdyt to je presne to, co rikam: GIT je dobry pro velke
projekty, kde je decentralizovany vyvoj vyhodny. Takze pokud na nej
prejde Gnome a vsechny projekty, ktere driv fungovaly pres centralni
SVN server, tak to logiku ma.

> Ja som SVN preskocil -  presiel som od CVS rovno na GIT. Pre mna by bol prechod od GIT k SVN

A, tak vidite. Tak nam tady nevykladejte o necem, co jste ani nezkusil.

> krok spat. To ze vy povazujete SVN za vrchol technologie, je ciste vasa
> osobna vec.

Je videt, ze jste opravdu demagog a hlupak k tomu. Ja tvrdil, ze
pro potreby jednoho cloveka a nekolika malo uzivatelu je SVN
naprosto dostatecne - a to co GIT nabizi navic v takovem
pripade clovek vubec nevyuzije. Nikdy jsem nerikal nic o
"vrcholu technologie" (coz je stejne jenom blby marketingovy zvast;
dulezite neni, ktera technologie je "na vrcholu", ale co je
v dany okamzik a pro dany ukol optimalni).

> Ja som len odporucil GIT ako najmodernejsi system (s trochou
> ustipacnosti a smajlikom - viete vy vobec, co je smajlik a kedy sa
> pouziva?) - ze ked uz zacinat, tak s tym najmodernejsim. Proste sa s tym

A ja rikam, ze v pripade, o kterem zde byla rec tu "modernost GITu"
vubec nevyuzejete a naprosto si vystacite s vlastnostmi SVN.

Takze v takovem pripade je naprosto jedno, s cim clovek zacne;
stejne, pokud by pak clovek prechazel na distribuovany vyvoj s vicero
lidmi, vetvemi; musi si stejne zvyknout na *jiny styl prace*
a samotny prechod SVN->GIT je to nejmensi.

> Nikoho do nicoho nenutim - a na rozdiel od vas nikomu nenadavam do
> technologickych fasistov len pre to, ze pouzivaju, pripadne propaguju
> nieco ine ako ja.

Za zpusob, jakym svoje preferovane aplikace propagujete, si oznaceni
"fasista" bezesporu zaslouzite.

> PS.
> Pre vas je asi tazke akceptovat, ze existuje nieco lepsie, pripadne
> novsie ako pouzivate vy. Bojite sa, ze sa budete musiet ucit nieco nove?

Jenom opakuji ma slova o tom, ze jste demagog, ktery naprosto prekrucuje,
co jini napsali...

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net