ATtiny2313 timer1

Milan B. milan@bastl.sk
Čtvrtek Červen 4 16:51:37 CEST 2009

Svoje urazky si nechajte do piatej cenovej, tam ich mozno ocenia.

Kedze momentalne vacsina open-source projektov prechadza zo SVN na GIT,
povazujem prechod od GIT ku SVN za krok spat. Ja som SVN preskocil -
presiel som od CVS rovno na GIT. Pre mna by bol prechod od GIT k SVN
krok spat. To ze vy povazujete SVN za vrchol technologie, je ciste vasa
osobna vec.

Ja som len odporucil GIT ako najmodernejsi system (s trochou
ustipacnosti a smajlikom - viete vy vobec, co je smajlik a kedy sa
pouziva?) - ze ked uz zacinat, tak s tym najmodernejsim. Proste sa s tym
zmierte - SVN sa stava zastaralym, tak ako sa stalo RCS a CVS. Mozno o 5
rokov bude zastaraly GIT. Taky je zivot.

Nikoho do nicoho nenutim - a na rozdiel od vas nikomu nenadavam do
technologickych fasistov len pre to, ze pouzivaju, pripadne propaguju
nieco ine ako ja.

PS.
Pre vas je asi tazke akceptovat, ze existuje nieco lepsie, pripadne
novsie ako pouzivate vy. Bojite sa, ze sa budete musiet ucit nieco nove?

@ADMIN: uz nepoviem ani slovo