Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 4 16:35:09 CEST 2009

On Thu, Jun 04, 2009 at 02:35:15PM +0200, Marek Sembol wrote:
> Omlouvam se, nesledoval jsem diskuzi od zacatku, treba uz to zde taky padlo.
> My ve firme pouzivame CVS. Server i klient existuji pro Win i Lin (my
> provozujeme oboji na Win). Klient existuje jednak jako samostatna
> aplikace (pouzivam ja - vic mi vyhovuje), jednak jako integrovany do
> Exploreru (TortoiseCVS - predpokladam obdova jako u subversion).
> Instalace klienta je primitivni (Next-next-finish - tak nejak),
> instalace serveru podobne (instaloval kolega). Provozujeme pres TCP
> (vyzaduje tusim jeden port), takze chodi krasne i pres pomale linky
> [...]

Zasadni nevyhodou CVS je, ze nelze prejmenovat/presouvat soubory
bez ztraty historie. (Kdyz pominu jiz zmineny binarni diff)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net