Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Čtvrtek Červen 4 16:32:43 CEST 2009

On Thu, Jun 04, 2009 at 02:14:47PM +0200, Jakub Ladman wrote:
> [...]
> pres ssl (na to jsem nemel nervy) i pres http (potrebuje apache)
>
> pouzivam na vsechno nesifrovany svnserve, a pro vzdaleny pristup pres internet
> pouzivam pristup do site pres openvpn - zni to slozite, ale je to
> nejjednodussi mozne.
>
> Problem - mam to na linuxu.
>
> Co chci poradit je vec jina - ted kdybych se mel znovu ucit jak svn server
> rozchodit tak se radsi vrhnu na GIT, sice o nem moc nevim ale udajne je lepsi
> a podporuje binarni diffy, coz by mi usetrilo misto na disku, protoze do svn

SVN taky podporuje binarni diffy (narozdil od CVS).

Zasadni rozdil mezi SVN a GIT-em je, ze GIT umoznuje distribuovany vyvoj,
kdezto SVN funguje (v zasade) jako centralizovany.
Tj. s GITem se velmi snadno delaji "forky" a zase na druhou stranu se
tyto "forky" daleko snazeji znovu "mergeuji" zpet do hlavniho stromu.

Takze neco, co je dobre hlavne pro vetsi projekty. Tam kde staci centralni
server a jedna (pripadne nekolik malo) vetvi, je GIT kanon na vrabce...

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net