Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Červen 4 14:14:47 CEST 2009

svn chodi na filesystemu, pres svnserve (svn://blblabla) a to jednoduse, nebo
pres ssl (na to jsem nemel nervy) i pres http (potrebuje apache)

pouzivam na vsechno nesifrovany svnserve, a pro vzdaleny pristup pres internet
pouzivam pristup do site pres openvpn - zni to slozite, ale je to
nejjednodussi mozne.

Problem - mam to na linuxu.

Co chci poradit je vec jina - ted kdybych se mel znovu ucit jak svn server
rozchodit tak se radsi vrhnu na GIT, sice o nem moc nevim ale udajne je lepsi
a podporuje binarni diffy, coz by mi usetrilo misto na disku, protoze do svn
ukladam i projekty v eagle.

Jakub Ladman