Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 4 13:40:40 CEST 2009

>Nejdøíve si ale ujasnìte co chcete, možná vám bude bohatì vyhovovat nìco
>jiného, tøeba rsync.

Mno, majme projekt, v ktorom je n suborov. Ked je potreba (kazdy den alebo aj viackrat denne) potrebujem tych n suborov odlozit tak, aby som sa vedel vratit na vcerajsi, predvcerajsi atd. stav (potialto na to staci akykolvek archiver - trebars aj bezny zip; jednoducho si cislujem archivy manualne - toto nie je problem).

Moj kolega ma iny projekt, v ktorom je m suborov, a robi to iste (akurat on nepouziva prave zip ale si odklada cele adresare tak ako su a z casu na cas to ako celok zipne - ono pri dnesnych diskoch je to takmer sumafuk).

No a ked mi z tych n suborov do jedneho dopisuje aj kolega, rad by som sa pri tom odkladani dozvedel, ze sa tak stalo; a naopak, kolega vo svojich m suboroch pouziva aj niektore z tych mojich. Stava sa to len raz za cas, takze teraz si o tom povieme, alebo si posleme mail; ale nie je to celkom to prave orechove.

wek

>P.S.: jen ze zajímavosti, jak starý klient používáte, že neumí jiné
>kódování nežli iso-8559-1? 15, 20 let?

Ultrafunk Popcorn, posledna (definitivne) verzia, z roku 2007. To, ze nevie ine kodovanie - ako aj ine, anachronisticky vyzerajuce vlastnosti - je zamer a vedome rozhodnutie autorov, s cielom udrzat najmensi mozny rozmer toho klienta pri zachovani urciteho stupna komfortu pouzivania.

Daląí informace o konferenci Hw-list