Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Červen 4 12:24:28 CEST 2009

Lenze lokalna repository mi je zase nanic, ak moj primarny ucel je zdielat projekt. Prave na to sluzi ten server.

Ako som pisal (vid dole), pre mna samotneho je to zipovanie adekvatne, postacujuce atd.atd.

wek