Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Červen 4 12:16:43 CEST 2009

Na lokální používání svn stačí instalace klienta.
Vytvoříte si lokální repository (na síťovém či lokálním disku, je to
jedno) a používáte. Jakmile máte vytvořený workspace, je používání
svn zcela transparentní a nezáleží na umístění repository ani na
použitém transportu.

TortoiseSVN je jenom GUI shell k svn klientovi.

T.

h> A proc musite mit server.
h> TortoiseSVN potrebuje mit akorat pristupny sitovy disk.
h> Pouzivam sitovy disk se SAMBOu a tam se zadny server neinstaluje.
h> Na kazdy PC se nainstaluje client TortoiseSVN (asi i nejaky server nebo co)
h> a pokud vidim z danych PC odpovidajici sitovy disk tak to funguje.

h> HUDA

h> ----- Original Message -----
h> From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
h> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
h> Sent: Thursday, June 04, 2009 11:53 AM
h> Subject: Re: Zalohovanie pracovnych a inych dat, was: ATtiny2313 timer1

h> Aby som to vysvetlil, desi ma to mnozstvo krokov a suvisiacich veci (napr.
h> potreba Apacha). To vsetko znamena potencialne problemy a to znamena sa s
h> tym j**at viac nez je to hodne.

h> Ten zipovaci sposob mi plne vyhovuje pre potreby projektu, na ktorom robim
h> sam - akurat ze by sa mi hodilo nieco pre projekt na ktorom robime viaceri.

h> wek

h> Hw-list@list.hw.cz